05.02.2020 р. викладачем циклової комісії економіки, управління та адміністрування Богоявленським О.В. організовано і проведено Круглий стіл

11.02.2020

05.02.2020 р. викладачем циклової комісії економіки, управління та адміністрування Богоявленським О.В. організовано і проведено Круглий стіл на тему «Використання мережевого маркетингу в системі формування компетентностей фахівців з маркетингу і менеджменту» із запрошенням студентів-бакалаврів гр. МСБ-1-18, МСБ-1-19, МОСБ-1-19.
У науковому заході брали участь досвідчені науковці: доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту ХНУ ім. В.Н.Каразіна, фахівець з фінансового менеджменту, інвестування і маркетингу Матросова Людмила Миколаївна, фахівець з маркетингу і фінансів, підприємець Кареєв Олексій Андрійович, незалежний приватний підприємець компанії «Amway» Орлов Євген Аркадійович, а також викладачі коледжу.

Професор Матросова Л.М. наголосила важливість формування комунікативних компетентностей для успіху майбутніх менеджерів і маркетологів в роботі, підприємницькій діяльності і особистому житті. Вона розповіла про великі можливості, які створюють компанії франчайзингу і малих продаж. На її думку, зараз існує багато можливостей для створення власної справи без великих фінансових витрат, але це під силу тим, хто володіє підприємницькими здібностями.

Кареєв О.А. визначив, що мережевий маркетинг розвиває креативні здібності, навчає фінансовій грамотності, дисциплінує людину, навчає мистецтву побудови відносин з клієнтами.
Підприємець Орлов Є.А. поділився своїм власним досвідом побудови підприємницької структури, охарактеризував особливості взаємодії з іншими людьми, зробив наголос на важливість та уміння працювати в команді.
За результатами круглого столу учасниками заходу було надано пропозиції щодо забезпечення формування компетентностей у студентів-бакалаврів з маркетингу під час вивчення фахових дисциплін.


Інші новини

  Всі