27.02.2020 р. о 13.00 в ауд. 205 була проведена інтелектуальна гра «Стратегія виходу фірми на новий ринок»

27.02.2020

Студенти ХТЕК КНТЕУ – справжні інтелектуали!!!

Учить не мыслям, а мыслить
(Иммануил Кант)

27.02.2020 р. о 13.00 в ауд. 205 була проведена інтелектуальна гра «Стратегія виходу фірми на новий ринок» серед студентів 1-го та 2-го курсів відділень економіки та бізнесу, харчових технологій та ресторанного бізнесу.

Тьюторами гри Кривошеєвою Н.М. і Гузенко Г.М. була поставлена мета навчити майбутніх фахівців: працювати у команді, публічному виступу, презентувати свої розробки, розвивати їх творчі здібності, приймати рішення, найбільш вигідні для фірми.

Команди (рекламні агентства) розробили свої стратегії виходу на український ринок модного молодіжного одягу фірми «Алех»: логотип фірми, її девіз та фірмове поєднання кольорів.

Було презентовано цікаві, незвичайні ідеї щодо обслуговування клієнтів, запропоновано і обґрунтовано план рекламної кампанії та розподілу торгових точок по Харкову для завоювання ринку модного молодіжного одягу.

Усім учасникам цього пізнавального дійства був запропонований тест на маркетингове (рекламне) мислення, який підтвердив їх високий інтелектуальний рівень.

Професійне журі оцінило та підвело підсумки за 100-бальною системою оцінювання. Кращі команди були нагороджені грамотами та цінними подарунками. Інтелектуальна гра пройшла жваво, цікаво, результативно, цьому сприяла доброзичлива захоплююча її атмосфера.


Представляємо найцікавіші відео презентації!



Інші новини

  Всі