Корпоративний імідж і його формування в сучасних умовах господарювання

08.04.2019

Студенти та молоді викладачі Хтек Кнтеу неперевершені: розумні, креативні, кмітливі.
Саме такими вони себе показали в роботі Круглого столу на тему «Корпоративний імідж і його формування в сучасних умовах господарювання», який проводили викладач ЦК управління та адміністрування, к.е.н, доц. Руденко І.В., та завідувач ЦК економіки та маркетингу, к.е.н, доц. Болотова Т.М. 29 березня 2019 року.Доклади студентів та викладачів відділення економіки, управління та адміністрування супроводжувались презентаціями у програмі Power Point. У заході брали участь: Д. Гончаров, гр. Е-1-17, П. Яровий, гр. М-1-17, А.Юзвінська, гр. М-1-17, О.Долгополова, гр. ФБ-1-18. Виступи студентів були змістовними і цікавими про значення, особливості корпоративного іміджу та необхідність його дотримання у всіх ланках господарювання. Студенти активно задавали цікаві запитання щодо корпоративної етики та культури.
На Круглий стіл була запрошена Віннікова В.А, керівник імідж-студії, коуч-консультант, доцент кафедри «Менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та туризму» ХДУХТ. Тема доповіді «Тимбілдінг як складова іміджу організації». Валентина Анатоліївна на практичних прикладах показала студентам, молодим та досвідченим викладачам і гостям заходу значення мікроклімату та командної роботи, корпоративної етики в колективі, застосування символів та знаків організації у одязі викладачів та студентів ХТЕК КНТЕУ, інтер’єрі та оформленні організації.
Після завершення круглого столу учасникам були вручені сертифікати.
Дякуємо усім учасникам та гостям круглого столу за активність та зацікавленість у проведенні цього заходу.


Інші новини

  Всі